دانلود پیشینه تحقیق

دانلود پیشینه تحقیق,نمونه پیشینه تحقیق,پیشینه در تحقیق, پاورپوینت,مقاله,پایان نامه

دانلود پیشینه تحقیق

دانلود پیشینه تحقیق,نمونه پیشینه تحقیق,پیشینه در تحقیق, پاورپوینت,مقاله,پایان نامه

پیشینه و مبانی نظری سرمایه فکری و احتمال وقوع آشفتگی مالی

پیشینه و مبانی نظری سرمایه فکری و احتمال وقوع آشفتگی مالی
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل docx
حجم فایل 295 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 60
پیشینه و مبانی نظری سرمایه فکری و احتمال وقوع آشفتگی مالی

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1- مقدمه ..................................................................................................19

2-2- تعریف سرمایه فکری .................................................................................19

2-3- سیر تاریخی توسعه مفهوم و کاربرد سرمایه فکری .................................................................................22

2-4- دلایل اندازه گیری سرمایه فکری .............................................................................................25

2-5- اجزای سرمایه فکری .........................................................................................26

2-5-1- سرمایه انسانی ...............................................................................................27

2-5-2- سرمایه ساختاری .................................................................................28

2-5-3- سرمایه مشتری (سرمایه بازار ) ..............................................................................................28

2-5-4- سرمایه نوآوری ..........................................................................................29

2-6- روش های اندازه گیری سرمایه فکری ...................................................................................................29

2-6-1- کیوی توبین ................................................................................................29

2-6-2- حسابداری منابع انسانی ..................................................................................30

2-6-3- ترازنامه نامرئی ................................................................................................30

2-6-4- کارت ارزیابی متوازن ............................................................................................31

2-6-5- سرمایه فکری مستقیم .......................................................................................32

2-6-6- جهت یابی اسکاندیا ...........................................................................................32

2-6-7- حسابداری و هزینه یابی منابع انسانی ................................................................................................33

2-6-8- کارگزار تکنولوژی ...........................................................................................33

2-6-9- کنترل دارایی نامشهود ...................................................................................................34

2-6-10- ارزش افزوده اقتصادی ..................................................................................................34

2-6-11- ارزش بازار به دفتر ..........................................................................................35

2-6-12- ارزش نامشهود محاسبه شده ...........................................................................................................36

2-6-13- جستجوگر ارزش ...........................................................................................37

2-6-14- نتایج امتیازی زنجیره ارزش .............................................................................................................37

2-7- فرمول های محاسباتی و روش های کمی جهت محاسبه ارزش سرمایه های فکری .............................38

2-8- طبقه بندی روش های اندازه گیری سرمایه فکری ..................................................................................39

2-8-1- طبقه اول : روش های سرمایه فکری مستقیم .....................................................................................39

2-8-2- طبقه دوم : روش های سرمایه گذاری بازار .......................................................................................40

2-8-3- طبقه سوم : روش های بازگشت روی دارایی ها ...............................................................................40

2-8-4- طبقه چهارم : روش های کارت امتیازی ............................................................................................40

2-9- زنجیره ارزش .........................................................................................................40

2-9-1- فعالیت های اصلی زنجیره ارزش .......................................................................................................41

2-9-2- فعالیت های پشتیبانی زنجیره ارزش .................................................................................................42

2-10- مدیریت دانش ....................................................................................................44

2-11- زمینه های پدیداری مدیریت دانش ......................................................................................................45

2-12- انواع دانش ................................................................................................................45

2-13- مفهوم مدیریت دانش ...............................................................................................46

2-14- مدیریت موفق سرمایه فکری ................................................................................................................47

2-15- الگوی ارزش افزوده اقتصادی ..............................................................................................................48

2-16- آشفتگی مالی .....................................................................................................49

2-17- علل مشکلات مالی ...............................................................................................51

2-18- میزان ناکامی ها و شکست های تجاری ...............................................................................................52

2-19- هزینه آشفتگی مالی ...........................................................................................53

2-20- آشفتگی مالی و منابع نقدی نگهداری شده ...........................................................................................54

2-21- مدل آلتمن برای پیش بینی آشفتگی مالی .............................................................................................55

2-22- پیشینه تحقیق ..........................................................................................59

2-22-1- سرمایه فکری .......................................................................................59

2-22-1-1- پیشینه تحقیق خارجی ...................................................................................59

2-22-1-2- پیشینه تحقیق داخلی ...............................................................................63

2-22-2- آشفتگی مالی..................... .........................................................66

2-22-2-1- پیشینه تحقیق خارجی .....................................................................................66

2-22-2-2- پیشینه تحقیق داخلی .........................................................................68

2-23- مقایسه تحقیق با تحقیقات داخلی و خارجی صورت گرفته ....................................................72


  • نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد بخش دوم
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلالات رفتاری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق روش تحلیل پوشش داده ها
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عوامل تأثیر گذار بر بقای شرکت ها
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق قیمت گذاری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد صادراتی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق کانال های توزیع
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند داخلی سازمان
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق روش های تأمین مالی
  • سیستم های حفاظتی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظام نگهداشت
  • گزارش کارآموزی کمپوت و کنسرو به صورت کامل
  • دانلود پاورپوینت روش شناسی تجزیه و تحلیل مباحث ویژه مدیریت دولتی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سلامت سازمانی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق جامعه پذیری سازمانی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سیستم اطلاعات منابع انسانی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق حسابرسی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تمرکز مالکیت
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش سازمانی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سیاست‌ها و عملکرد های مدیریتی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت خدمات الکترونیک
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ساختار سازمانی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق میل به ماندن
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق استعداد خستگی شغلی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اشتیاق شغلی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت کیفیت فراگیر
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اخلاق حرفه ای
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق صنعت خودروسازی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازارهای مالی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق جهانی شدن و رقابت پذیری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق صادرات
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق کارآفرینی و اشتغال
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بسیج و اشتغالزایی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدل DEA شبکه ای
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بیمه‌های اتکایی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت زنجیره تأمین
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تحلیل پوششی داده ها
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق طراحی فضای تجاری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سواد مالی و رفاه مالی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی داخلی و بازاریابی بین المللی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق صنعت نرم افزار
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تجارت الکترونیکی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق آمیخته بازاریابی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق صنعت گردشگری و جهانگردی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق روش های سنجش رضایت مشتری
  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش نشاط وشادکامی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ریسک اعتباری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق حاکمیت شرکتی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه اجتماعی و نقش مدیران
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری در بانکداری الکترونیک
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد مالی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اعتماد
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق فرهنگ بازارمحوری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رهبری خدمتگزار
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت مشارکتی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق فن آوری اطلاعات
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزش و توسعه
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اثربخشی سازمانی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزشیابی عملکرد کارکنان
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق خلاقیت کارکنان
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مندی مشتری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اتوماسیون اداری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعارض نقش
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعهد درک شده کارکنان
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار فرا نقش
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابهام نقش
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق فلسفه اخلاقی کارکنان
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رهبری تحول آفرین
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق معیارهای عملکرد جامع
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق پاسخ رفتاری به تبلیغات اینترنتی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت اقلام تعهدی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تنوع فرهنگی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق گردشگری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نوآوری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ظرفیت جذب دانش
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تاریخچه تلفن همراه
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق انعطاف پذیری و چابک سازی سازمانی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی خدمات
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق جریانات نقدی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق صنعت بیمه
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق گردشگری الکترونیکی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق وفاداری مشتریان
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق خدمات پس از فروش
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نگرش سازمانی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق فرش ایران
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اعتبار
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سند چشم انداز 1404
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نقش مدیران
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق صنعت بیمه
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت برند
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عدم تقارن اطلاعاتی
  • نظرات 0 + ارسال نظر
    امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.